Ocenenia

14.12.2010
  • Nízkoprahové zariadenie Mixklub získalo ocenenie Rómska ruža za výchovu a vzdelávanie rómskych detí, ktoré nám udelilo v roku 2005 rómske občianske združenie Kethano drom la Romane kultura v SR (Spoločnou cestou za rómskou kultúrou v SR) ku dňu Medzinárodného dňa Rómov, ako jedinému nerómskemu občianskemu združeniu na Slovensku.
  • DF SR získal ocenenie Zlatý klient roka 2004 za kampaň Konta Bariéry “Výnimočné deti” v súťaži o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku pod názvom Zlatý klinec 2004.
  • Televízny spot “Výnimočné deti” kampane Konta Bariéry bodoval aj na medzinárodných festivaloch reklamy. Prvým úspechom spomínaného TV spotu bolo uznanie poroty súťaže RMB Awards Slovakia 2003, vďaka ktorému spot súťažil aj o cenu prestížneho festivalu reklamy v Cannes Lions. Do prvého ročníka RMB awards bolo prihlásených 35 TV spotov a “Výnimočné deti” skončili v hodnotení poroty suverénne na 1. mieste. Spot presvedčil porotu najmä originalitou nápadu nazývať hendikepované deti výnimočnými. Druhé ocenenie zaznamenal spot na 13. ročníku medzinárodného festivalu Ad Spot Award 2003, kde získal hneď 2 ocenenia a to špeciálnu cenu Roka postihnutých ľudí a 1. miesto v kategórii sociálnych kampaní. Slávnostný ceremoniál odovzdávania cien sa uskutočnil 12. apríla 2003 v Palerme. Tieto ocenenia sú o to vzácnejšie, že rok 2003 bol v EÚ vyhlásený za Medzinárodný rok hendikepovaných.
  • za skvalitňovanie pobytu chorých detí v nemocniciach získal Detský fond SR ocenenie Adasek Award 2002 (Adasekova cena) na IV. Slovenskom pediatrickom kongrese v Banskej Bystrici.